Hogyan tudok online jegyet venni?

Az online jegyvásárlás menete:

Az alábbi 1-6. pontokban írt technikai lépések során szerződést kötsz az Activ Color Kft-vel, amely a Vásárlási feltételek elfogadásával, és a fizetési tranzakció teljesítésével jön létre. A megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, azt az Activ Color Kft nem rögzíti, és a szerződés utóbb nem lesz hozzáférhető. A szerződés nyelve a magyar.

1. lépés: Termék kiválasztása
Válaszd ki a megfelelő jegytípust és tedd a kosárba (klikk a KOSÁRBA gombra), ha többet szeretnél belőle, kattints annyiszor a KOSÁRBA gombra, ahány darabot vennél belőle, majd nyomd meg a KOSÁR MEGTEKINTÉSE gombot.

2. lépés: Ellenőrizd a kosarad tartalmát
Ha azok a jegyek vannak benne amiket szeretél megvenni akkor nyomj a KOSÁR MEGTEKINTÉSE gombra. Ha nem, akkor a KOSÁR MEGTEKINTÉSE opcióra kattintva válaszd ki azokat a jegyeket, amelyeket törölni szeretnél vagy adj hozzá még annyit, amennyit megvásárolnál. 

3. Add meg a számlázási és kapcsolati adataid
Töltsd ki az űrlapot!

4. lépés: Fizetési mód kiválasztása
Válaszd ki, hogy bankkártyával vagy átutalással szeretnél fizetni.

5. lépés: Vásárlási feltételek elfogadása és megrendelés
A Vásárlási feltételek elolvasása és elfogadása után nyomd meg a RENDELÉS LEADÁSA gombot.
• Ha a bankkártyás fizetési módot választottad akkor a rendszer átirányít a SimplePay fizetőfelületére, ahol meg kell adnod a bankkártyád adatait.
• Átutalásos fizetési mód választása esetén kapsz tőlünk egy e-mailt az utaláshoz szükséges banki adatokkal (Activ Color Kft., Budapest Bank 10100833-16589900-01004009, megjegyzésbe kérjük beleírni a Megrendelési azonosító számát.). Az utalást 3 munkanapon belül kérjük elindítani.

6. lépés: Visszaigazolás emailben, beváltás
• Bankkártyás fizetés esetén 3 db e-mailt fogsz kapni a megrendelés után – egyet a SimplePay-től, mely igazolja a sikeres fizetést, egyet a Budapest Art Week-től, melynek „tárgya”: Budapest Art Week - sikeres vásárlás - ebben a levélben találod a Megrendelési azonosítót (ez megegyezik a SimplePay Külső hivatkozási számával). Majd egy haramdikat, amely maga a jegy és amely a jegyed QR kódját tartalmazza.
Kérjük ezt az e-mailt nyomtasd ki, mert csak a kinyomtatott igazolást tudod karszallagra váltani!
• Átutalásos fizetési mód választása esetén kapsz tőlünk egy e-mailt az utaláshoz szükséges banki adatokkal (Activ Color Kft., Budapest Bank 10100833-16589900-01004009, megjegyzésbe kérjük beleírni a Megrendelési azonosító számát.). Az utalást kérjük 3 munkanapon belül elindítani. Az összeg bankba beérkezése után kapsz tőlünk még egy e-mailt, melynek „tárgya”: Utalásod megérkezett!. Ez után érkezik egy haramdik e-mail, amely maga a jegy és amely a jegyed QR kódját tartalmazza.
Kérjük ezt az e-mailt nyomtasd ki, mert csak a kinyomtatott igazolást tudod karszalagra váltani!

Az online vásárolt jegyedet a Budapest Art Week ideje alatt tudod karszalagra váltani a résztvevő intézményekben (lista hamarosan). A kinyomtatott jegyet vidd magaddal!

 

HELPDESK

Amennyiben problémával szembesülsz az online vásárlás során kérjük, hogy olvasd el a lent felsorolt megoldásokat, hátha segítségül szolgálnak.

Nem kaptam e-mailt! Hol találom a visszaigazolásomat?
Az e-mail megérkezéséig maximum 24 óra telhet el, ha ezután sem kapsz tőlünk e-mailt, kérjük ellenőrizd a következő lépéseket:
1. Ellenőrizd a SPAM (Levélszemét) mappát a levelező rendszeredben, hátha odakerült.
2. Előfordulhat, hogy véletlenül rosszul adtad meg az e-mail címed. Ebben az esetben írj nekünk a contact@bpartweek.hu címre.

Miért nem látom a webshop oldalt teljesen/miért nem működik?
Kérjük ellenőrizd, hogy a webshopunk által támogatott böngészőt használod-e:
• Internet Explorer 10 vagy újabb
• Mozilla Firefox: 25 vagy újabb
• Chrome: 31 vagy újabb
• Safari: 6 vagy újabb

Nem sikerült online fizetnem. Mi lehet a probléma?
Amennyiben nem sikerült az online fizetés, kérjük győződj meg róla, hogy a bankkártyád alkalmas online fizetésre vagy átutalásra. A fizetés nem fog sikerülni, ha a kártyád le van tiltva vagy érvénytelen.

Esetleg próbáld meg a felsorolt lépéseket:
1. Próbáld meg elölről kezdeni a fizetési folyamatat, győződj meg róla, hogy helyes adatokat adtál meg!
2. Amennyiben többszöri próbálkozás ellenére sem tudsz fizetni, a bankkártyádat kibocsátó bank ügyfélszolgálatán érdeklődj. A webshop sikertelen hibaüzenet oldalán található 32 karakterből álló transaction-ID-t továbbítsa az ügyfélszolgálatnak, hogy segíteni tudjanak. Leggyakrabban ezek az előforduló bankkártya problémák:

  • a kártyán biztonsági limit van beállítva
  • a bankkártyád nem alkalmas a webshopunkon történő vásárlásra
  • nincs fedezet a kártyádon

Ha segítségre van szükséged, esetleg kérdésed van az online tranzakcióval kapcsolatban, vagy a vásárlás során tapasztalt problémákra keresel megoldást, írj kollégáinknak a következő e-mail címre: contact@bpartweek.hu

Az online webshop szolgáltatást az Activ Color Kft., (1118 Budapest, Maléter Pál utca 2. A/1., IV/3.) működteti.

vissza